Betaal- en leveringswijzen
U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.
U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.
Betaalwijzen
Creditcard
Betaling vindt plaats via de bij Amway Online geregistreerde creditcard. Beheer uw opgegeven creditcards in het onderdeel "Mijn creditcards".
PayPal
PayPal is een online betaalsysteem dat als tussenstation fungeert tussen particulieren en webwinkels. Heeft u al een PayPal account? Dan kunt u deze vanaf half april meteen gebruiken bij de aankoop van uw Amway producten. Heeft u nog geen PayPal account en wilt u deze betaalmethode gaan gebruiken? Ga dan naar www.paypal.com en maak uw eigen PayPal account aan.
PayPal is een geregistreerde handelsmerk van PayPal Inc.
iDeal
Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers). iDEAL werkt handig en snel, zonder extra registratie, alles wordt voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
Google Pay
Google Pay is een digitaal portemonneeplatform en een online betalingssysteem dat u kunt gebruiken voor in-app, online en tap-to-pay contactloze aankopen op mobiele apparaten. U maakt een Google Pay-account aan door naar pay.google.com te gaan of door de Google Pay-app te downloaden uit de Google Play Store. Indien de Google Pay-app niet beschikbaar is in uw land, kunt u uw kaarten koppelen met Google Pay via de app van uw bank. Houd er rekening mee dat nog niet alle banken Google Pay ondersteunen. Als u problemen ondervindt bij het verbinding maken met uw bank, neem contact op met uw bank om te zien of deze de Google Pay betalingen ondersteunt.
Google Pay is een geregistreerde handelsmerk van Google Inc.
Leveringswijzen
Thuisbezorging of bezorging aan een afhaalpunt
Selecteer een opgeslagen adres uit "Mijn adressen" of voer een nieuw adres in tijdens het plaatsen van uw bestelling. U kunt ook een afhaalpunt selecteren uit de beschikbare opties.
Vervoersmaatschappij
DPD
Profiteer van GRATIS verzending
Voor ABO's voor bestellingen vanaf € 109 (incl. btw)
Voor Geregistreerde klanten voor bestellingen vanaf € 59 (incl. btw)
Verzendkosten
Voor ABO's en gasten:
€ 2,99 (incl. btw) voor bestellingen tot € 59 (incl. btw)
€ 1,60 (incl. btw) voor bestellingen tot € 109 (incl. btw)
Voor Geregistreerde klanten:
€ 2,99 (incl. btw) voor bestellingen tot € 59 (incl. btw)
Levertijd
2-3 werkdagen vanaf de datum van bestelling
Thuisbezorging- levering de volgende dag
Kies deze premium optie voor een snellere levering.
Vervoersmaatschappij
DPD
Verzendkosten
€ 8,23 (incl. btw)
Levertijd
Volgende dag geleverd
Tip voor een snellere levering
Voltooi uw bestelling met bevestiging van betaling voor 12 uur ’s middags en uw bestelling wordt nog dezelfde werkdag verstuurd.
Veelgestelde vragen
Uw pakket(ten) wordt/worden deels automatisch en deels handmatig verzameld. Helaas kan er wel eens iets fout gaan. Indien er iets mis is gegaan met uw bestelling, gelieve dan onze Customer Service binnen 7 dagen te contacteren zodat wij de nodige actie kunnen ondernemen.
- Is de doos zichtbaar beschadigd? Vermeld dit dan op het document/mobiele apparaat, wanneer u tekent voor ontvangst van het pakket.
- Let op: als er geen artikelen beschadigd zijn, is het weliswaar erg jammer dat de verzenddoos beschadigd is, maar dit is een van de functies van de verzenddoos. Deze dient namelijk om de verzonden artikelen te beschermen.
- Het is handig om een duidelijke foto te maken van de verzenddoos en deze mee te sturen met uw bericht aan uw contactpersoon bij onze Customer Service .
- Is er een artikel beschadigd? Stuur dan ook een foto van de inhoud van de doos mee, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe de inhoud is ontvangen. Deze kan ook als bijlage worden meegestuurd met de e-mail naar uw contactpersoon bij onze Customer Service.
- U dient uw bevindi
Welke informatie moet er bij een bankoverschrijving worden vermeld?
Vermeld in het omschrijvingsveld altijd: uw ABO-nummer, en de voor- en achternaam van de ABO voor wie u wilt betalen. Gaat het om een termijnbetaling? Vermeld dan ook het contract-/bestelnummer. Dat maakt het voor onze medewerkers eenvoudiger om de betaling snel en efficiënt te verwerken.
Bij het plaatsen van mijn bestelling heb ik gekozen voor achteraf betalen met Klarna. Waar moet ik het geld naar overmaken?
Het geld moet altijd rechtstreeks worden overgemaakt aan Klarna, nooit aan Amway. Kijk in uw Postvak IN. U zou een e-mail van Klarna moeten krijgen met alle gegevens die betrekking hebben op de betaling.
Thuisbezorging DPD Guaranteed - vóór 12:00 besteld - volgende dag geleverd
P.S. Uw bestelling wordt aan ons magazijn overhandigd voor verwerking zodra uw bestelling is betaald en bevestigd. Maakt uw bestelling deel uit van een groepsbestelling? Houd er dan rekening mee dat het verzendproces pas start wanneer alle bestellingen betaald en bevestigd zijn.
Vanaf het moment dat u de orderbevestiging heeft ontvangen, gaat de hierboven vermelde leveringstermijn in.
- Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
- Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
- Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
- Wijziging van het leveringsadres
Een levering aan een Pickup Point is mogelijk via het afrekenproces. Nadat u "Afhaalpunt" heeft geselecteerd, gaat u verder naar "Leveringsopties". Bij het invoeren van de postcode krijgt u beschikbare ophaalpunten weergegeven. Je bestelling wordt 5 kalenderdagen bewaard bij de Pickup Points voordat deze wordt teruggestuurd naar ons magazijn.
- U kunt uw traceercode(s) opzoeken in het overzicht van uw bestelgeschiedenis. Wanneer u op het pakketnummer klikt, wordt u doorverwezen naar de trackingsite van DPD NL. Daar vindt u de actuele status.
- U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging voor uw bestelling. Deze bevat ook het/de pakketnummer(s) en een rechtstreekse link naar de trackingsite van DPD NL.
- Met PREDICT service ontvangt u per e-mail en/of sms automatisch statusupdates van uw pakket(en).
- Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
- Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
- Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
- Wijziging van het leveringsadres
1. Meld u aan met uw account en ga naar "Mijn kantoor".
2. Ga via "Mijn bestellingen" naar de pagina "Bestelgeschiedenis".
3. Zoek de bestelling op die u wilt terugsturen en klik op de link "Bestelgegevens" ernaast.
4. Klik op "Annuleren" en volg de instructies.
Let op: Retourzendingen die vóór de 26e van de maand zijn ontvangen en verwerkt, worden opgenomen in het bonusoverzicht van de lopende maand. Daarna wordt de aanpassing in de volgende maand opgenomen.
Uw pakket(ten) wordt/worden deels automatisch en deels handmatig verzameld. Helaas kan er wel eens iets fout gaan. Indien er iets mis is gegaan met uw bestelling, gelieve dan onze Customer Service binnen 7 dagen te contacteren zodat wij de nodige actie kunnen ondernemen.
- Is de doos zichtbaar beschadigd? Vermeld dit dan op het document/mobiele apparaat, wanneer u tekent voor ontvangst van het pakket.
- Let op: als er geen artikelen beschadigd zijn, is het weliswaar erg jammer dat de verzenddoos beschadigd is, maar dit is een van de functies van de verzenddoos. Deze dient namelijk om de verzonden artikelen te beschermen.
- Het is handig om een duidelijke foto te maken van de verzenddoos en deze mee te sturen met uw bericht aan uw contactpersoon bij onze Customer Service .
- Is er een artikel beschadigd? Stuur dan ook een foto van de inhoud van de doos mee, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe de inhoud is ontvangen. Deze kan ook als bijlage worden meegestuurd met de e-mail naar uw contactpersoon bij onze Customer Service.
- U dient uw bevindi