Betaal- en leveringswijzen

U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.

U kunt Amway producten bestellen wanneer u maar wilt.
Kies de leverings- en betaalwijze die voor u het handigst is.

Betaalwijzen

Creditcard

Betaling vindt plaats via de bij Amway Online geregistreerde creditcard. Beheer uw opgegeven creditcards in het onderdeel "Mijn creditcards".

PayPal

PayPal is een online betaalsysteem dat als tussenstation fungeert tussen particulieren en webwinkels. Heeft u al een PayPal account? Dan kunt u deze vanaf half april meteen gebruiken bij de aankoop van uw Amway producten. Heeft u nog geen PayPal account en wilt u deze betaalmethode gaan gebruiken? Ga dan naar www.paypal.com en maak uw eigen PayPal account aan.
PayPal is een geregistreerde handelsmerk van PayPal Inc.

iDeal

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank (ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers). iDEAL werkt handig en snel, zonder extra registratie, alles wordt voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.

Google Pay

Google Pay is een digitaal portemonneeplatform en een online betalingssysteem dat u kunt gebruiken voor in-app, online en tap-to-pay contactloze aankopen op mobiele apparaten. U maakt een Google Pay-account aan door naar pay.google.com te gaan of door de Google Pay-app te downloaden uit de Google Play Store. Indien de Google Pay-app niet beschikbaar is in uw land, kunt u uw kaarten koppelen met Google Pay via de app van uw bank. Houd er rekening mee dat nog niet alle banken Google Pay ondersteunen. Als u problemen ondervindt bij het verbinding maken met uw bank, neem contact op met uw bank om te zien of deze de Google Pay betalingen ondersteunt.
Google Pay is een geregistreerde handelsmerk van Google Inc.


Leveringswijzen

Thuisbezorging of bezorging aan een afhaalpunt

Selecteer een opgeslagen adres uit "Mijn adressen" of voer een nieuw adres in tijdens het plaatsen van uw bestelling. U kunt ook een afhaalpunt selecteren uit de beschikbare opties.

Vervoersmaatschappij
DPD

Profiteer van GRATIS verzending
Voor ABO's voor bestellingen vanaf € 109 (incl. btw) 
Voor Geregistreerde klanten voor bestellingen vanaf € 59 (incl. btw)

Verzendkosten
Voor ABO's en gasten:
€ 2,99 (incl. btw) voor bestellingen tot € 59 (incl. btw)
€ 1,60 (incl. btw) voor bestellingen tot € 109 (incl. btw)

Voor Geregistreerde klanten: 
€ 2,99 (incl. btw) voor bestellingen tot € 59 (incl. btw)

Levertijd
2-3 werkdagen vanaf de datum van bestelling

Thuisbezorging- levering de volgende dag

Kies deze premium optie voor een snellere levering.

Vervoersmaatschappij
DPD

Verzendkosten
€ 8,23   (incl. btw)

Levertijd
Volgende werkdag geleverd

Tip voor een snellere levering

Voltooi uw bestelling met bevestiging van betaling voor 12 uur ’s middags en uw bestelling wordt nog dezelfde werkdag verstuurd.

Veelgestelde vragen

Kan ik artikelen uit mijn bestelling verwijderen?
Ja, zolang u de bestelling niet heeft bevestigd, kunt u artikelen toevoegen en uit uw winkelwagen verwijderen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Is uw bestelling al geverifieerd en bevestigd? Neem dan contact op met onze Customer Service voor nadere instructies voor de annulering.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel of een artikel te veel of te weinig ontvang?

Uw pakket(ten) wordt/worden deels automatisch en deels handmatig verzameld. Helaas kan er wel eens iets fout gaan. Indien er iets mis is gegaan met uw bestelling, gelieve dan onze Customer Service binnen 7 dagen te contacteren zodat wij de nodige actie kunnen ondernemen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel of bestelling ontvang?
Helaas komt het wel eens voor dat tijdens het transport producten en pakketten beschadigd raken. In zo'n geval dient u het volgende in gedachten te houden, wanneer u dit opneemt met uw lokale bezorgdienst:
  • Is de doos zichtbaar beschadigd? Vermeld dit dan op het document/mobiele apparaat, wanneer u tekent voor ontvangst van het pakket.
  • Let op: als er geen artikelen beschadigd zijn, is het weliswaar erg jammer dat de verzenddoos beschadigd is, maar dit is een van de functies van de verzenddoos. Deze dient namelijk om de verzonden artikelen te beschermen.
  • Het is handig om een duidelijke foto te maken van de verzenddoos en deze mee te sturen met uw bericht aan uw contactpersoon bij onze Customer Service .
  • Is er een artikel beschadigd? Stuur dan ook een foto van de inhoud van de doos mee, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe de inhoud is ontvangen. Deze kan ook als bijlage worden meegestuurd met de e-mail naar uw contactpersoon bij onze Customer Service.
  • U dient uw bevindi
Waar kan ik mijn ontvangstbewijs/factuur vinden?
Facturen worden bij de e-mails met de verzendbevestiging gevoegd. U kunt uw facturen ook in pdf-formaat downloaden onder "Bestelgegevens". Deze zijn bereikbaar via "Mijn kantoor". En vergeet niet dat "Mijn kantoor" pas beschikbaar is nadat u bent aangemeld.

Welke informatie moet er bij een bankoverschrijving worden vermeld?

Vermeld in het omschrijvingsveld altijd: uw ABO-nummer, en de voor- en achternaam van de ABO voor wie u wilt betalen. Gaat het om een termijnbetaling? Vermeld dan ook het contract-/bestelnummer. Dat maakt het voor onze medewerkers eenvoudiger om de betaling snel en efficiënt te verwerken.

Bij het plaatsen van mijn bestelling heb ik gekozen voor achteraf betalen met Klarna. Waar moet ik het geld naar overmaken?

Het geld moet altijd rechtstreeks worden overgemaakt aan Klarna, nooit aan Amway. Kijk in uw Postvak IN. U zou een e-mail van Klarna moeten krijgen met alle gegevens die betrekking hebben op de betaling.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Deze kan naar een door u gekozen adres (thuis, op het werk, enz. - nooit een postbus) of rechtstreeks naar een andere ABO worden gestuurd.
Kan de levering plaatsvinden in een ander land dan waar de aankoop is gedaan?
Nee. De levering moet altijd plaatsvinden in het land waar de aankoop is gedaan.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Thuisbezorging DPD Predict - Bestel de hele dag door - Levertijd 2 - 3 werkdagen
Thuisbezorging DPD Guaranteed - vóór 12:00 besteld - volgende werkdag geleverd

P.S. Uw bestelling wordt aan ons magazijn overhandigd voor verwerking zodra uw bestelling is betaald en bevestigd. Maakt uw bestelling deel uit van een groepsbestelling? Houd er dan rekening mee dat het verzendproces pas start wanneer alle bestellingen betaald en bevestigd zijn.

Vanaf het moment dat u de orderbevestiging heeft ontvangen, gaat de hierboven vermelde leveringstermijn in.

Hoeveel betaal ik voor de bezorging?
Voor Verzendkosten zie tabel op pagina Leveringsopties en Betalingsmogelijkheden
Kan ik de bezorging van mijn pakket(en) wijzigen?
Ja, wanneer u de DPD PREDICT service heeft geselecteerd, kunt u interactief reageren op het bezorgproces.
  • Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
  • Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
  • Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
  • Wijziging van het leveringsadres
Hoe verloopt het thuisbezorgingsproces?
Als u heeft gekozen voor thuisbezorging, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat uw artikelen zijn verzonden (zodra uw bestelling het magazijn verlaat), inclusief een traceercode (met een link naar de webpagina van de koerier) en ten slotte stuurt de koerier u een sms of e-mail om u te informeren over uw levering.
Hoe verloopt het proces voor Verzending naar klant?
Bij het kiezen van deze leveringsmethode mogen gecombineerde groepsbestellingen niet worden geselecteerd als betalingsmethode, aangezien er geen factuur zal worden gegenereerd die de waarde van de goederen per pakket splits. Als u toch voor de gecombineerde groepsbestellingen kiest, wordt de bestelling verwerkt en verzonden, maar zal de levering niet worden voltooid. Deze optie is enkel bedoeld voor afzonderlijke bestellingen, aangezien gecombineerde groepsbestellingen naar één adres worden verzonden. Het is echter een overweging voor ABO's dat het opsplitsen van gecombineerde groepsbestellingen in afzonderlijke bestellingen in plaats daarvan tot extra bezorgkosten kan leiden. Volg de onderstaande stappen om Verzending naar klant als leveringsmethode te kiezen: 1. Kies de optie “Verzending naar klant” als leveringsmethode op de Amway pagina. 2. Kies één van uw klanten van de lijst. 3. Het leveringsadres wordt automatisch ingevuld, maar u kunt deze nog bewerken of wijzigen. 4. De bestelling wordt geleverd naar het gekozen adres, maar de factuur wordt niet toegevoegd bij de bestelling. 5. Degene die de bestelling heeft gemaakt ontvangt een factuur op het e-mail adres dat bij ons is geregistreerd.
Hoe verloopt het proces voor Verzending naar andere ABO?
Dit proces is vergelijkbaar met het normale thuisbezorgingsproces. U heeft alleen een andere ontvanger geselecteerd. Onze systemen staan niet altijd toe dat er een bericht naar deze andere ontvanger wordt verzonden, daarom kan het gebeuren dat u de e-mail/sms-updates van Amway en de geselecteerde bezorgdienst ontvangt. Om de ontvanger op de hoogte te houden, raden wij aan om de benodigde Track-and-Tracegegevens door te sturen naar deze persoon voor een vlotte levering.
Hoe verloopt de Bezorging op een afhaalpunt?

Een levering aan een Pickup Point is mogelijk via het afrekenproces. Nadat u "Afhaalpunt" heeft geselecteerd, gaat u verder naar "Leveringsopties". Bij het invoeren van de postcode krijgt u beschikbare ophaalpunten weergegeven. Je bestelling wordt 5 kalenderdagen bewaard bij de Pickup Points voordat deze wordt teruggestuurd naar ons magazijn.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Raadpleeg voor meer informatie en instructies in de Veelgestelde vragen onder Leveringsopties en Uw pakket volgen.
Wanneer kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kunt u op Track & Trace zien dat deze bij DPD NL elektronisch is aangemeld.
Hoe kunt u uw zendingen online volgen?
Er zijn meerdere opties om uw bestelling(en)/pakket(ten) te volgen.
  1. U kunt uw traceercode(s) opzoeken in het overzicht van uw bestelgeschiedenis. Wanneer u op het pakketnummer klikt, wordt u doorverwezen naar de trackingsite van DPD NL. Daar vindt u de actuele status.
  2. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging voor uw bestelling. Deze bevat ook het/de pakketnummer(s) en een rechtstreekse link naar de trackingsite van DPD NL.
  3. Met PREDICT service ontvangt u per e-mail en/of sms automatisch statusupdates van uw pakket(en).
Kan ik de bezorging van mijn pakket(en) wijzigen?
Ja, wanneer u de DPD PREDICT service heeft geselecteerd, kunt u interactief reageren op het bezorgproces.
  • Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
  • Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
  • Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
  • Wijziging van het leveringsadres
Hoe kan ik een bestelling retour zenden?
Een bestelling terugsturen is eenvoudig.
1. Meld u aan met uw account en ga naar "Mijn kantoor".
2. Ga via "Mijn bestellingen" naar de pagina "Bestelgeschiedenis".
3. Zoek de bestelling op die u wilt terugsturen en klik op de link "Bestelgegevens" ernaast.
4. Klik op "Annuleren" en volg de instructies.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn retourzending?
Wanneer u uw retourzending aan het plaatselijke postkantoor heeft overhandigd, duurt het ongeveer 1-2 werkdagen voordat deze aankoopt op het plaatselijke postknooppunt. Alle Nederlandse retourzendingen worden daar verzameld en dagelijks doorgestuurd naar ons magazijn in Nederland. Bij dit proces kunt u uw terugbetaling verwachten binnen 3 tot 5 werkdagen.

Let op: Retourzendingen die vóór de 26e van de maand zijn ontvangen en verwerkt, worden opgenomen in het bonusoverzicht van de lopende maand. Daarna wordt de aanpassing in de volgende maand opgenomen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel of een artikel te veel of te weinig ontvang?

Uw pakket(ten) wordt/worden deels automatisch en deels handmatig verzameld. Helaas kan er wel eens iets fout gaan. Indien er iets mis is gegaan met uw bestelling, gelieve dan onze Customer Service binnen 7 dagen te contacteren zodat wij de nodige actie kunnen ondernemen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel of bestelling ontvang?
Helaas komt het wel eens voor dat tijdens het transport producten en pakketten beschadigd raken. In zo'n geval dient u het volgende in gedachten te houden, wanneer u dit opneemt met uw lokale bezorgdienst:
  • Is de doos zichtbaar beschadigd? Vermeld dit dan op het document/mobiele apparaat, wanneer u tekent voor ontvangst van het pakket.
  • Let op: als er geen artikelen beschadigd zijn, is het weliswaar erg jammer dat de verzenddoos beschadigd is, maar dit is een van de functies van de verzenddoos. Deze dient namelijk om de verzonden artikelen te beschermen.
  • Het is handig om een duidelijke foto te maken van de verzenddoos en deze mee te sturen met uw bericht aan uw contactpersoon bij onze Customer Service .
  • Is er een artikel beschadigd? Stuur dan ook een foto van de inhoud van de doos mee, zodat we een duidelijk beeld hebben van hoe de inhoud is ontvangen. Deze kan ook als bijlage worden meegestuurd met de e-mail naar uw contactpersoon bij onze Customer Service.
  • U dient uw bevindi
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?
Nee, Amway betaalt de kosten voor de retourzending. Conform de procedure wordt u verzocht uw retourzending af te geven bij het lokale postkantoor. U kunt u de retourzending kosteloos terugsturen naar het opgegeven adres.
Wat gebeurt er als ik uiteindelijk besluit om het artikel te houden?
Wilt u het product toch houden? Ga naar Retourzending Details om de retourzending te annuleren. Uw lijst met retourzendingen is beschikbaar onder Bestelgeschiedenis en Retourzendingen.