Instructievideo's

Leer de website kennen

Ontdek de Amway Website

Presentaties downloaden
Vragen?

Antwoorden vinden

Meer weergeven Minder weergeven

.

De Amway Website verkennen

Ontdek hoe u uw business efficiënter kunt beheren met de website van Amway.

Registreer nu

.

Aanmelden op de nieuwe website

Hoe werkt het aanmelden, welke gegevens u moet gebruiken - en wat u moet doen als u ze vergeten bent.

Plaatsten van bestellingen en retourzendingen aanmaken

Ontdek hoe het online bestellen van Amway producten u meer keuze en controle geeft dan ooit tevoren.

Meer weergeven Minder weergeven

.

Leveringsmethodes & Zendingen online volgen

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
Deze kan naar een door u gekozen adres (thuis, op het werk, enz. - nooit een postbus) of rechtstreeks naar een andere ABO worden gestuurd.
Kan de levering plaatsvinden in een ander land dan waar de aankoop is gedaan?
Nee. De levering moet altijd plaatsvinden in het land waar de aankoop is gedaan.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Thuisbezorging DPD Predict - Bestel de hele dag door - Levertijd 2 - 3 werkdagen
Thuisbezorging DPD Guaranteed - vóór 12:00 besteld - volgende dag geleverd

P.S. Uw bestelling wordt aan ons magazijn overhandigd voor verwerking zodra uw bestelling is betaald en bevestigd. Maakt uw bestelling deel uit van een groepsbestelling? Houd er dan rekening mee dat het verzendproces pas start wanneer alle bestellingen betaald en bevestigd zijn.

Vanaf het moment dat u de orderbevestiging heeft ontvangen, gaat de hierboven vermelde leveringstermijn in.
Hoeveel betaal ik voor de bezorging?
Voor Verzendkosten zie tabel op pagina Leveringsopties en Betalingsmogelijkheden
Wanneer kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kunt u op Track & Trace zien dat deze bij DPD NL elektronisch is aangemeld.
Hoe kunt u uw zendingen online volgen?
Er zijn meerdere opties om uw bestelling(en)/pakket(ten) te volgen.
  1. U kunt uw traceercode(s) opzoeken in het overzicht van uw bestelgeschiedenis. Wanneer u op het pakketnummer klikt, wordt u doorverwezen naar de trackingsite van DPD NL. Daar vindt u de actuele status.
  2. U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging voor uw bestelling. Deze bevat ook het/de pakketnummer(s) en een rechtstreekse link naar de trackingsite van DPD NL.
  3. Met PREDICT service ontvangt u per e-mail en/of sms automatisch statusupdates van uw pakket(en).
Kan ik de bezorging van mijn pakket(en) wijzigen?
Ja, wanneer u de DPD PREDICT service heeft geselecteerd, kunt u interactief reageren op het bezorgproces.
  • Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
  • Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
  • Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
  • Wijziging van het leveringsadres
Hoe verloopt het thuisbezorgingsproces?
Als u heeft gekozen voor thuisbezorging, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat uw artikelen zijn verzonden (zodra uw bestelling het magazijn verlaat), inclusief een traceercode (met een link naar de webpagina van de koerier) en ten slotte stuurt de koerier u een sms of e-mail om u te informeren over uw levering.
Hoe verloopt het proces voor Verzending naar andere ABO?
Dit proces is vergelijkbaar met het normale thuisbezorgingsproces. U heeft alleen een andere ontvanger geselecteerd. Onze systemen staan niet altijd toe dat er een bericht naar deze andere ontvanger wordt verzonden, daarom kan het gebeuren dat u de e-mail/sms-updates van Amway en de geselecteerde bezorgdienst ontvangt. Om de ontvanger op de hoogte te houden, raden wij aan om de benodigde Track-and-Tracegegevens door te sturen naar deze persoon voor een vlotte levering.
Hoe verloopt de Bezorging op een afhaalpunt?

Een levering aan een Pickup Point is mogelijk via het afrekenproces. Nadat u "Afhaalpunt" heeft geselecteerd, gaat u verder naar "Leveringsopties". Bij het invoeren van de postcode krijgt u beschikbare ophaalpunten weergegeven. Je bestelling wordt 5 kalenderdagen bewaard bij de Pickup Points voordat deze wordt teruggestuurd naar ons magazijn.

Retourzending

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van producten?
Nee, Amway betaalt de kosten voor de retourzending. Conform de procedure wordt u verzocht uw retourzending af te geven bij het lokale postkantoor. U kunt u de retourzending kosteloos terugsturen naar het opgegeven adres.
Hoe kan ik een bestelling retour zenden?
Een bestelling terugsturen is eenvoudig.
1. Meld u aan met uw account en ga naar "Mijn kantoor".
2. Ga via "Mijn bestellingen" naar de pagina "Bestelgeschiedenis".
3. Zoek de bestelling op die u wilt terugsturen en klik op de link "Bestelgegevens" ernaast.
4. Klik op "Annuleren" en volg de instructies.
Wat gebeurt er als ik uiteindelijk besluit om het artikel te houden?
Wilt u het product toch houden? Ga naar Retourzending Details om de retourzending te annuleren. Uw lijst met retourzendingen is beschikbaar onder Bestelgeschiedenis en Retourzendingen.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor mijn retourzending?
Wanneer u uw retourzending aan het plaatselijke postkantoor heeft overhandigd, duurt het ongeveer 1-2 werkdagen voordat deze aankoopt op het plaatselijke postknooppunt. Alle Nederlandse retourzendingen worden daar verzameld en dagelijks doorgestuurd naar ons magazijn in Nederland. Bij dit proces kunt u uw terugbetaling verwachten binnen 3 tot 5 werkdagen.

Let op: Retourzendingen die vóór de 26e van de maand zijn ontvangen en verwerkt, worden opgenomen in het bonusoverzicht van de lopende maand. Daarna wordt de aanpassing in de volgende maand opgenomen.
Waar kan ik mijn ontvangstbewijs/factuur vinden?
Facturen worden bij de e-mails met de verzendbevestiging gevoegd. U kunt uw facturen ook in pdf-formaat downloaden onder "Bestelgegevens". Deze zijn bereikbaar via "Mijn kantoor". En vergeet niet dat "Mijn kantoor" pas beschikbaar is nadat u bent aangemeld.

Registratie / Aanmelden

Hoe kunnen websitegebruikers die zich vóór 3 februari 2020 hebben geregistreerd, zich aanmelden op de nieuwe website?
Ze vullen gewoon hun bestaande (oude) gebruikersnaam en wachtwoord in om zich aan te melden op de nieuwe website.
Moet ik mijn oude wachtwoorden en gebruikersnamen bewaren?
VOOR GEBRUIKERS DIE ZICH VÓÓR 3 FEBRUARI 2020 HEBBEN GEREGISTREERD

JA, als u zich vóór 3 februari 2020 bij Amway heeft geregistreerd, dan heeft u die nog steeds nodig om u aan te melden op de nieuwe website.
Intussen zijn wij onze websites en zakelijke apps aan het actualiseren en ontplooien we de nieuwe technologie wereldwijd. Heeft u een internationale business? Dan moet u tijdens de omschakelingsperiode in sommige gevallen uw vorige aanmeldgegevens voor de Amway Website gebruiken. Dat geldt voor landensites en oudere apps (bijv. Kiosk) die nog niet zijn bijgewerkt. Wanneer het gehele proces is voltooid, is uw nieuwe Amway ID voortaan de enige gebruikersnaam die u nodig heeft voor al uw online applicaties van Amway, in alle landen.

Wat is de nieuwe algemene Amway identiteit en Amway ID?

Op termijn zal de nieuwe Amway identiteit elke gebruiker in staat stellen om één enkele gebruikersnaam (Amway ID) en wachtwoord te gebruiken voor ALLE digitale applicaties van Amway over de hele wereld.
Wanneer u zich aanmeldt op de nieuwe website wordt het veld gebruikersnaam omgedoopt tot "Amway ID". Gebruikers die zich vóór 3 februari 2020 hebben geregistreerd, typen hier hun oude gebruikersnaam in; gebruikers die zich op de nieuwe website hebben geregistreerd gebruiken de nieuwe Amway ID in de vorm van een uniek e-mailadres.
Voor een later stadium staat de overgang naar de nieuwe globale identiteit gepland. Dan zullen alle gebruikers een nieuwe Amway ID gebruikersnaam hebben (een uniek e-mailadres) en een wachtwoord aanmaken dat aan strengere regels voldoet. Na deze fase zal elke persoon op dezelfde ABO-account een eigen Amway ID hebben, waardoor het systeem een betere en persoonlijker ervaring kan bieden.

Waarom maken websitegebruikers die zich vóór 3 februari 2020 hebben geregistreerd geen gebruik van nieuwe Amway ID-gegevens en de globale-identiteitsfunctionaliteiten?
We willen bestaande gebruikers de gelegenheid geven om vertrouwd te raken met de nieuwe website en hun zakelijke activiteiten zo min mogelijk onderbreken. Daarom zal de overgang naar de nieuwe Amway ID en de globale-identiteitsfunctionaliteiten in een later stadium worden voltooid. Bij de introductie van de nieuwe website melden bestaande gebruikers zich aan met dezelfde gegevens als voorheen.
Vervangt de Amway ID mijn ABO-nummer?
VOOR GEBRUIKERS DIE ZICH OP DE NIEUWE WEBSITE HEBBEN GEREGISTREERD
NEE. Uw nieuwe Amway ID is gewoon uw e-mailadres en vervangt niet uw ABO-nummers. Uw Amway ID (e-mailadres) wordt gekoppeld aan uw ABO-nummer.
Hoe melden prospects zich aan op de nieuwe website?
Ze moeten zich eerst registreren en vervolgens aanmelden met nieuwe Amway ID-gegevens (e-mailadres + wachtwoord).

Hoe registreer ik me als Amway Business Owner (ABO)?
 

1. Ga naar de homepage van Amway en klik op Registreren.
2. Selecteer Registreren als ABO.
3. Vul uw gegevens in op het online formulier.
4. Maak een wachtwoord aan en valideer uw e-mailadres.
5. Gefeliciteerd, u heeft zojuist uw Amway account aangemaakt!
6. U heeft nu 30 dagen om uw registratie te voltooien.
7. Vul uw persoonlijke gegevens in, upload uw documenten en betaal de registratiekosten. 
8. U hoeft de documenten voor het contract tijdens de registratie niet digitaal te ondertekenen. In plaats daarvan kunt u de voorwaarden van het Amway-contract accepteren door het vakje te selecteren.
9. Voltooit u het registratieproces niet binnen 30 dagen? Dan wordt uw aanvraag automatisch verwijderd.
10. Let op: Klanten die ABO willen worden, kunnen hun account online upgraden. Zij hoeven zich niet opnieuw als ABO te registreren.

Hoe kan een prospect zich registreren als Klant?

Registreren als Klant kan op twee manieren:
1. Op de startpagina.
Ga naar de startpagina en klik op de knop Registreren in de rechterbovenhoek. Kies de optie Word Klant, vul uw gegevens in op het onlineformulier en volg de stapsgewijze instructies om uw account aan te maken.
2. Tijdens het afrekenen.
Voeg uw gekozen producten toe aan de winkelwagen en ga naar Afrekenen. Tijdens het afrekenen krijgt u het verzoek u te registreren.

Wat moet ik doen als ik mijn Amway ID (gebruikersnaam) ben vergeten?

Als u nog weet wat uw e-mailcontactadres is:
1. Klik op Aanmelden:
2. Klik op Amway ID vergeten.
3. Vul uw ABO-nummer in en klik vervolgens op Doorgaan.
4. Vul uw e-mailcontactadres in en klik vervolgens op Doorgaan.
5. Ga naar uw e-mailaccount en zoek de e-mail van Amway met daarin nogmaals uw Amway ID.
6. Klik op Aanmelden Op Mijn Account en meld u aan met uw opgevraagde Amway ID.
Als u niet meer weet wat uw e-mailcontactadres is, maar wel wat uw pincode is:
1. Klik op Aanmelden.
2. Klik op Amway ID vergeten.
3. Vul uw ABO-nummer in en klik vervolgens op Doorgaan.
4. Klik op Ik Weet Niet Wat Mijn E-mailcontactadres Is.
5. Vul uw pincode in en klik op Doorgaan.
6. Uw Amway ID wordt weergegeven op het beeldscherm.

Waarom werken mijn aanmeldgegevens niet?
Vanaf februari 2020 gebruikt u de nieuwe Amway website en meldt u zich aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord. U zou geen problemen moeten ondervinden, maar als dat wel gebeurt, volg dan eerst de procedure beschreven in in het antwoord op de vorige vraag hierboven: "Wat moet ik doen als ik mijn Amway ID (gebruikersnaam) ben vergeten?".

Mijn account

Hoe kan ik me aanmelden?
Om u aan te melden/in te loggen op de Amway Website, moet u een Amway ID aanmaken en gebruiken. Wanneer u geen Amway ID heeft, klikt u in de rechterbovenhoek van de homepage op Aanmelden en volgt u de instructies om er een aan te maken.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Volg onderstaande stappen om een nieuw wachtwoord aan te maken
1. Klik op de homepage op Aanmelden in de rechterbovenhoek van het scherm. U komt dan op de nieuwe pagina voor het Amway ID
2. Klik op de link Hulp bij wachtwoord op het aanmeldformulier.
3. Vul uw Amway ID in (het e-mailadres dat u bij uw laatste aanmelding heeft gebruikt). Voltooi de captcha-controle en klik op Verzenden.
4. Wacht totdat er een e-mailbericht aankomt op de account die u op het formulier heeft ingevuld.
5. Open het e-mailbericht en klik op de knop Mijn wachtwoord resetten. Er wordt een formulier geopend op een nieuwe internetpagina.
6. Vul in de vakjes een nieuw wachtwoord in en klik op Verzenden om uw wachtwoord te resetten. Vergeet niet: Uw nieuwe wachtwoord moet uit minimaal 8 tekens bestaan en 1 letter en 1 cijfer bevatten.
7. Klaar! U kunt zich nu aanmelden met uw nieuwe wachtwoord. We zullen u een e-mailbericht sturen om te melden dat de wijziging is doorgevoerd.
Kan ik mijn fysieke adresgegevens wijzigen?

Jazeker, dat kan! Ons systeem stelt u in staat om verschillende adressen op te geven voor levering en facturering. Als u deze gegevens wilt bewerken, meldt u zich aan en selecteert u Mijn Account. Klik vervolgens op Mijn Adressen om informatie toe te voegen, te bewerken of te verwijderen.

Hoe wijzig ik het e-mailadres van mijn Amway ID?
1. Meld u aan met uw account
2. Ga naar de pagina Mijn account
3. Klik op Aanmelden en beveiliging
4. Selecteer E-mailadres of Wachtwoord Bijwerken.
5. U kunt uw huidige e-mailadres wijzigen in een adres dat uniek voor u is.

Bestellingen

Ik ben een Klant, kan ik online producten bestellen?

Ja, u kunt onze producten rechtstreeks online bestellen. U moet zich registreren om een bestelling af te ronden. Dat kunt u op twee manieren doen:
1. Op de startpagina. In de rechterbovenhoek vindt u de link Registreren. Klik op de optie Registreer als Klant. Doorloop dan alle stappen van de procedure om een account aan te maken.
2. Tijdens het afrekenen. Voeg uw gekozen producten toe aan de winkelwagen en ga naar Afrekenen. Als onderdeel van de betaalprocedure wordt u gevraagd u te registreren.

Websitenavigatie

Ik kan de informatie die ik nodig heb niet vinden op de pagina. Wat moet ik doen?
U moet aangemeld zijn op uw account om toegang te krijgen tot alle informatie op de site. Heeft u meer hulp nodig bij het vinden van informatie? Gebruik dan de zoekfunctie bovenaan op de startpagina.
Waar kan ik productaanbiedingen en promoties vinden?
Als u bent aangemeld op uw account, kunt u de knop Top Deals bovenaan de startpagina gebruiken om de laatste aanbiedingen en promoties te ontdekken.
Hoe kan ik contact opnemen met de Customer Service?
U kunt contact opnemen met de Customer Service via:
e-mail: Info-NL@amway.com. telefoon: (+31) (0) 20 203 53 82