Doe mee aan de Nutrilite™ PW-challenge: ontvang GRATIS geschenken ter ere van ons 90-jarig jubileum!

01 augustus 2024

Ter ere van ons jubileumjaar bieden we u een speciaal traject om toe te werken naar een beter leven!

Nutrilite™ levert al sinds 1934 producten en oplossingen voor uw gezondheid en welzijn. En of u nu al jarenlang of pas sinds kort klant bent bij ons, we zijn dankbaar dat u kiest voor Nutrilite-producten voor de dagelijkse ondersteuning van uw gezondheid. Met de Nutrilite PW-challenge willen we aandacht besteden aan deze mijlpaal. Het is immers een mooie gelegenheid voor een feestelijke terugblik op onze jarenlange vertrouwensrelatie.

Van 1 augustus t/m 31 oktober 2024 kunnen de deelnemers interessante beloningen ontgrendelen door PW te vergaren met alle Nutrilite-producten die ze bestellen.

  • Bestelt u binnen een periode van drie maanden maandelijks 250 PW of meer aan Nutrilite-producten? Dan ontvangt u een hoogwaardige reistas met logo ter ere van het 90-jarig bestaan van Nutrilite.
  • Bestelt u binnen de periode van drie maanden maandelijks meer dan 500 PW aan Nutrilite-producten? Dan ontvangt u niet alleen de hoogwaardige reistas maar ook een GRATIS Fitbit Charge 6-horloge!

De reistas is niet alleen praktisch wanneer u op reis gaat, maar herinnert u er ook aan om uw gezondheid altijd en overal voorrang te geven. De tas biedt voldoende ruimte voor uw belangrijkste Nutrilite-producten en andere reisbenodigdheden. Zo blijft uw streven naar welzijn ook onderweg stevig overeind.

De smartwatch is een mooie aanvulling op de reistas, als extra ondersteuning van uw gezondheidsdoelen. Het horloge zorgt dat de gezonde gewoonten die u gedurende de 90 dagen heeft aangeleerd ook na de challengeperiode onderdeel blijven van uw dagelijkse routine.

Deze gratis geschenken zijn mooie beloningen voor het voltooien van de challenge, maar onze focus reikt verder. De echte prijs zijn de blijvende veranderingen die u aanbrengt voor een gezondere toekomst. We willen u in staat stellen om positieve gewoonten te ontwikkelen, die u ook na de challengeperiode uw hele leven kunt volhouden.

Hier vindt u de Nutrilite-producten die meetellen voor de PW-challenge.

Start dit traject vandaag nog samen met ons!


Veelgestelde vragen

Wilt u meer duidelijkheid en antwoorden op eventuele vragen over criteria, beloningen en andere belangrijke details? Neem dan de volgende veelgestelde vragen door. Heeft u nog meer vragen? Neem dan contact op met het Amway Contact Center.

  1. Wie kan er deelnemen aan deze promotie?
    ABO's en Marketing Advisors.
     
  2. Stel dat ik me in de eerste of tweede maand niet heb gekwalificeerd. Kan ik me dan nog steeds kwalificeren door de ontbrekende persoonlijke PW in de maand daarna te genereren?
    De PW moet maandelijks worden behaald. Als u de eerste kwalificatiemaand mist, kunt u niet meer aan de promotie deelnemen.
     
  3. Hoe wordt er omgegaan met het aanvullen van persoonlijke PW voor de promotie?
    Er is geen top-upmogelijkheid om in aanmerking te komen voor deze promotie. PW die is behaald met behulp van Top Up wordt niet meegeteld.
     
  4. Welke producten tellen mee voor de PW voor deze promotie?
    - Alle merkproducten van Nutrilite, Truvivity en bodykey tellen mee. Houd er wel rekening mee dat de PW-waarde voor lopende aanbiedingen lager kan zijn.
    - Merkproducten van XS, Artistry, eSpring, iCook, g&h, Glister, Satinique en Home tellen NIET mee.
    Wilt u alle producten zien die meetellen voor de PW? Kijk dan hier.
     
  5. Ontvang ik de beloning(en) per aanvrager?
    Ja. U ontvangt de beloning(en) per aanvrager nadat u de challenge heeft voltooid. Bijvoorbeeld: wanneer een ABO-nummer 2 aanvragers heeft die de challenge voltooien, dan ontvangen beide aanvragers de beloning.
     
  6. Geldt dit alleen voor mijn persoonlijke PW uit de persoonlijke winkelwagen, of ook voor PW uit de extra winkelwagen?
    Alle PW telt mee, inclusief persoonlijke PW, Klanten-PW, en de PW van de extra winkelwagen, met uitzondering van de PW voor Partner stores.
     
  7. Wordt de PW van Periodieke bestellingen meegeteld?
    Ja, die wordt meegeteld.
     
  8. Kan ik deze promotie combineren met andere speciale programma's, zoals het voucherprogramma of het START-programma?
    Ja.
     
  9. Wanneer er 3 maanden achtereen maandelijks tweemaal zoveel persoonlijke PW wordt gegenereerd, wordt het aantal gratis geschenken dan verdubbeld?
    Er wordt maximaal één reistas en één Fitbit-horloge toegekend.
     
  10. Wanneer en hoe wordt de beloning afgeleverd?
    Wij voegen de beloning(en) automatisch toe aan uw volgende bestelling na 6 november, ongeacht de waarde ervan.
     
  11. Wat is de garantietermijn van het Fitbit-horloge of de reistas?
    De Amway-tevredenheidsgarantie geldt niet voor gratis artikelen. De tevredenheidsgarantie en de statutaire garantie gelden alleen voor het hoofdproduct dat is besteld en betaald. Het gratis promotieartikel geeft geen recht op garantie. We vervangen het geschenk uitsluitend wanneer het beschadigd wordt afgeleverd.