.
Instructievideo's
Ontdek de Amway Website
Antwoorden vinden
De Amway Website verkennen
Ontdek hoe u uw business efficiënter kunt beheren met de website van Amway.
.
Aanmelden op de nieuwe website
Hoe werkt het aanmelden, welke gegevens u moet gebruiken - en wat u moet doen als u ze vergeten bent.
Plaatsten van bestellingen en retourzendingen aanmaken
Ontdek hoe het online bestellen van Amway producten u meer keuze en controle geeft dan ooit tevoren.
.
Leveringsmethodes & Zendingen online volgen
Thuisbezorging DPD Guaranteed - vóór 12:00 besteld - volgende dag geleverd
P.S. Uw bestelling wordt aan ons magazijn overhandigd voor verwerking zodra uw bestelling is betaald en bevestigd. Maakt uw bestelling deel uit van een groepsbestelling? Houd er dan rekening mee dat het verzendproces pas start wanneer alle bestellingen betaald en bevestigd zijn.
Vanaf het moment dat u de orderbevestiging heeft ontvangen, gaat de hierboven vermelde leveringstermijn in.
- U kunt uw traceercode(s) opzoeken in het overzicht van uw bestelgeschiedenis. Wanneer u op het pakketnummer klikt, wordt u doorverwezen naar de trackingsite van DPD NL. Daar vindt u de actuele status.
- U ontvangt per e-mail een verzendbevestiging voor uw bestelling. Deze bevat ook het/de pakketnummer(s) en een rechtstreekse link naar de trackingsite van DPD NL.
- Met PREDICT service ontvangt u per e-mail en/of sms automatisch statusupdates van uw pakket(en).
- Wijziging van de voorgestelde bezorgdatum
- Bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt
- Toestemming geven voor levering op een veilige plaats op uw locatie
- Wijziging van het leveringsadres
Een levering aan een Pickup Point is mogelijk via het afrekenproces. Nadat u "Afhaalpunt" heeft geselecteerd, gaat u verder naar "Leveringsopties". Bij het invoeren van de postcode krijgt u beschikbare ophaalpunten weergegeven. Je bestelling wordt 5 kalenderdagen bewaard bij de Pickup Points voordat deze wordt teruggestuurd naar ons magazijn.
Retourzending
1. Meld u aan met uw account en ga naar "Mijn kantoor".
2. Ga via "Mijn bestellingen" naar de pagina "Bestelgeschiedenis".
3. Zoek de bestelling op die u wilt terugsturen en klik op de link "Bestelgegevens" ernaast.
4. Klik op "Annuleren" en volg de instructies.
Let op: Retourzendingen die vóór de 26e van de maand zijn ontvangen en verwerkt, worden opgenomen in het bonusoverzicht van de lopende maand. Daarna wordt de aanpassing in de volgende maand opgenomen.
Registratie / Aanmelden
JA, als u zich vóór 3 februari 2020 bij Amway heeft geregistreerd, dan heeft u die nog steeds nodig om u aan te melden op de nieuwe website.
Intussen zijn wij onze websites en zakelijke apps aan het actualiseren en ontplooien we de nieuwe technologie wereldwijd. Heeft u een internationale business? Dan moet u tijdens de omschakelingsperiode in sommige gevallen uw vorige aanmeldgegevens voor de Amway Website gebruiken. Dat geldt voor landensites en oudere apps (bijv. Kiosk) die nog niet zijn bijgewerkt. Wanneer het gehele proces is voltooid, is uw nieuwe Amway ID voortaan de enige gebruikersnaam die u nodig heeft voor al uw online applicaties van Amway, in alle landen.
Op termijn zal de nieuwe Amway identiteit elke gebruiker in staat stellen om één enkele gebruikersnaam (Amway ID) en wachtwoord te gebruiken voor ALLE digitale applicaties van Amway over de hele wereld.
Wanneer u zich aanmeldt op de nieuwe website wordt het veld gebruikersnaam omgedoopt tot "Amway ID". Gebruikers die zich vóór 3 februari 2020 hebben geregistreerd, typen hier hun oude gebruikersnaam in; gebruikers die zich op de nieuwe website hebben geregistreerd gebruiken de nieuwe Amway ID in de vorm van een uniek e-mailadres.
Voor een later stadium staat de overgang naar de nieuwe globale identiteit gepland. Dan zullen alle gebruikers een nieuwe Amway ID gebruikersnaam hebben (een uniek e-mailadres) en een wachtwoord aanmaken dat aan strengere regels voldoet. Na deze fase zal elke persoon op dezelfde ABO-account een eigen Amway ID hebben, waardoor het systeem een betere en persoonlijker ervaring kan bieden.
Hoe registreer ik me als Amway Business Owner (ABO)?
1. Ga naar de homepage van Amway en klik op Registreren.
2. Selecteer Registreren als ABO.
3. Vul uw gegevens in op het online formulier.
4. Maak een wachtwoord aan en valideer uw e-mailadres.
5. Gefeliciteerd, u heeft zojuist uw Amway account aangemaakt!
6. U heeft nu 30 dagen om uw registratie te voltooien.
7. Vul uw persoonlijke gegevens in, upload uw documenten en betaal de registratiekosten.
8. U hoeft de documenten voor het contract tijdens de registratie niet digitaal te ondertekenen. In plaats daarvan kunt u de voorwaarden van het Amway-contract accepteren door het vakje te selecteren.
9. Voltooit u het registratieproces niet binnen 30 dagen? Dan wordt uw aanvraag automatisch verwijderd.
10. Let op: Klanten die ABO willen worden, kunnen hun account online upgraden. Zij hoeven zich niet opnieuw als ABO te registreren.
Registreren als Klant kan op twee manieren:
1. Op de startpagina.
Ga naar de startpagina en klik op de knop Registreren in de rechterbovenhoek. Kies de optie Word Klant, vul uw gegevens in op het onlineformulier en volg de stapsgewijze instructies om uw account aan te maken.
2. Tijdens het afrekenen.
Voeg uw gekozen producten toe aan de winkelwagen en ga naar Afrekenen. Tijdens het afrekenen krijgt u het verzoek u te registreren.
Als u nog weet wat uw e-mailcontactadres is:
1. Klik op Aanmelden:
2. Klik op Amway ID vergeten.
3. Vul uw ABO-nummer in en klik vervolgens op Doorgaan.
4. Vul uw e-mailcontactadres in en klik vervolgens op Doorgaan.
5. Ga naar uw e-mailaccount en zoek de e-mail van Amway met daarin nogmaals uw Amway ID.
6. Klik op Aanmelden Op Mijn Account en meld u aan met uw opgevraagde Amway ID.
Als u niet meer weet wat uw e-mailcontactadres is, maar wel wat uw pincode is:
1. Klik op Aanmelden.
2. Klik op Amway ID vergeten.
3. Vul uw ABO-nummer in en klik vervolgens op Doorgaan.
4. Klik op Ik Weet Niet Wat Mijn E-mailcontactadres Is.
5. Vul uw pincode in en klik op Doorgaan.
6. Uw Amway ID wordt weergegeven op het beeldscherm.
Mijn account
Jazeker, dat kan! Ons systeem stelt u in staat om verschillende adressen op te geven voor levering en facturering. Als u deze gegevens wilt bewerken, meldt u zich aan en selecteert u Mijn Account. Klik vervolgens op Mijn Adressen om informatie toe te voegen, te bewerken of te verwijderen.
Bestellingen
Ja, u kunt onze producten rechtstreeks online bestellen. U moet zich registreren om een bestelling af te ronden. Dat kunt u op twee manieren doen:
1. Op de startpagina. In de rechterbovenhoek vindt u de link Registreren. Klik op de optie Registreer als Klant. Doorloop dan alle stappen van de procedure om een account aan te maken.
2. Tijdens het afrekenen. Voeg uw gekozen producten toe aan de winkelwagen en ga naar Afrekenen. Als onderdeel van de betaalprocedure wordt u gevraagd u te registreren.